Mail göndermeden önce aşağıdaki sorularda yanıtınızın olup olmadığından emin olun.

Sıkça Sorulan Sorular

Siparişinizin durumunu idol.com.tr içerisinde yer alan Hesabım > Siparişlerim bölümünden takip edebilirsiniz.

Siparişinizin durumu ile ilgili daha detaylı bilgi almak istediğinizde [email protected] e-posta adresimiz üzerinden bizle iletişime geçebilirsiniz.

E-posta adresinizi ve şifrenizi idol.com.tr içerisinde yer alan Hesabım > Hesap Detayları bölümünden değiştirebilirsiniz.

Problem yaşamanız durumunda [email protected] e-posta adresimiz üzerinden bize ulaşıp destek alabilirsiniz.

Satın aldığınız ürünü, teslim aldıktan sonraki 14 (on dört) gün içinde [email protected] e-posta adresimiz üzerinden bize ulaşarak belirtilen koşullar dahilinde iade edebilirsiniz.

Ürün iadesinin kabulü için ürünün orijinal paketinde, kullanılmamış veya kullanım hatası sonucu zarar görmemiş olması gerekmektedir.

Ürünlerin iadesinin kabul edilebilmesi için koruyucu güvenlik bandı, kapak, paket, mühür gibi unsurlarının açılmamış olması gerekmektedir.

Ürün veya siparişinizle alakalı herhangi bir sorun olması halinde ürünün size tesliminin ardından mevzuatta belirtilen süreler içerisinde [email protected] üzerinden bize şikayetinizi iletebilirsiniz. Yüksek müşteri memnuniyeti politikamız dahilinde talebinizi özenle inceleyeceğiz.

Siparişinize ilişkin ürünler elinize ulaştıktan sonra 14 gün içerisinde [email protected]  e-posta adresimiz üzerinden bize ulaşıp iade talebinizi iletebilirsiniz. Destek ekibimiz sizi yönlendirecektir. Destek ekibinin yönlendireceği üzere, iade etmek istediğiniz ürünleri güvenilir şekilde paketleyip herhangi bir kargo firması ile idol agro’ya göndermeniz beklenmektedir. Göndereceğiniz iade kargosu idol agro tarafından kabul edilir ve ürün kontrolleri yapılır. Kontroller sonrası iade talebiniz idol agro tarafından onaylanacak veya reddedilecektir.

İade işleminiz onaylanır ise; Havale-EFT ile verilen siparişlerde iade işleminizin onaylandığı günden sonraki 1-10 iş günü içerisinde, havale – EFT için kullandığınız hesabınıza, havale-EFT yolu ile ödeme yapılacaktır. İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır

Problem yaşamanız durumunda bize [email protected] e-posta adresimiz üzerinden ulaşıp destek alabilirsiniz.

Güvenlik etiketi açılmış veya bir sebeple kullanılmış ürünler için iade talepleri 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği (RG:27.11.2014/29188) hükümleri ile yürürlükteki diğer yasalar dahilinde kabul edilmemektedir. Detaylı bilgiyi destek ekibimiz sizle paylaşacaktır.

[email protected] e-posta adresine bildirdiğiniz iade taleplerinize istinaden, idol agro destek ekibi tarafından yönlendirileceksiniz. İade ederken kargo ücreti iade eden tarafa yani size ait olacaktır.

Kargo dışında ise, İstanbul ve Mersin lokasyonlarımıza iade etmek istediğiniz ürünlerinizi direkt olarak getirebilir teslim edebilirsiniz.

Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’ne göre cayma hakkı süresi ürünün size tesliminden itibaren 14 gündür. Ürünler, iade süresi dolduktan sonra cayma hakkı dahilinde iade edilemez.

Ürün veya siparişinizle alakalı herhangi bir sorun olması halinde [email protected] üzerinden bize şikayetinizi iletebilirsiniz. Yüksek müşteri memnuniyeti politikamız dahilinde talebinizi özenle inceleyeceğiz.

Kargo ile gönderilen siparişlerinizde kargo görevlisi paketinizi en yakın şubeden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır. 3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden teslim almamanız durumunda siparişiniz İdol Agro’ya iade olarak gelir.

Siparişiniz ile ilgili daha detaylı bilgi alabilmek adına [email protected] e-posta adresimiz üzerinden bizle iletişime geçebilirsiniz.

İndirim kodunuzu, siparişin son adımında yer alan indirim kodu bölümüne girmeniz yeterlidir.

Henüz kargoya verilmemiş siparişinizi iptal etmek istediğinizde [email protected] e-posta adresimiz üzerinden bizle iletişime geçmeniz yeterlidir.

İdol Agro tarafından kargoya verilmiş bir siparişinizi iptal edemezsiniz ancak siparişiniz elinize ulaştıktan sonra iade sürecini başlatabilirsiniz.

Problem yaşamanız durumunda bize [email protected] e-posta adresimiz üzerinden ulaşıp destek alabilirsiniz.

İdol.com.tr üzerinden sipariş verdiğiniz her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.

Anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları genelde Türkiye’nin her yerine ürün teslimi yapmaktadır. Eğer bulunduğunuz yerde kargo şubesi yoksa, orası “mobil bölge” kapsamında değerlendirilir ve haftanın belli günlerinde gecikmeli de olsa ürün teslimi yine yapılmaktadır. Adresiniz şehir merkezinden uzak ve mobil bölge dışında ise şubeden teslim alınması gerekebilir.

Sipariş verdiğiniz ürün(ler) ekiplerimiz tarafından tüm kontrollerden geçirildikten sonra dağıtıma çıkarılır. Buna rağmen ürünlerde dağıtım esnasında meydana gelen problemler nedeniyle hasarlar oluşabilir. Böyle bir durumda; ürün kargo ile size ulaştıysa ürünü teslim almadan dış pakette hasar kontrolü yapınız ve herhangi bir hasar gördüğünüz anda kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlatınız. Sipariş tesliminden sonra fark ettiğiniz bir hasar durumunda, ilgili kargo şubesiyle hemen iletişim kurmanız ve “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlamalarını istemeniz gerekir. Eğer kargo şubesi size bu konuda yardımcı olmuyorsa lütfen en kısa sürede bizi [email protected] üzerinden bilgilendirin.

Siparişinize ilişkin kargo firması ve kargo takip numarası e-posta yoluyla tarafınıza iletilmektedir. Ayrıca siparişinizin durumunu idol.com.tr üyesi iseniz Hesabım>Siparişlerim ekranından takip edebilirsiniz. Kargo firması kaynaklı gecikmeler her zaman yaşanabilmektedir.

Bu konuya ilişkin daha detaylı bilgi almak istediğinizde [email protected] e-posta adresimiz üzerinden bize ulaşabilir ve sorularınızı iletebilirsiniz.

Siparişim ne zaman kargoya verilir?

Haftanın 6 günü, (Pazar günü hariç) tüm siparişler 13:00-15:00 arasında kargoya teslim edilir.

Siparişinizi size ulaştıracak kargo firmaları resmi tatil günlerinde çalışmamaktadır.

Sizlere en iyi hizmeti sunmak adına dönem dönem farklı kargo firmaları ile çalışabilmekteyiz. Siparişinize ilişkin kargo firmasını sipariş esnasında sepetinizden, ayrıca sipariş sonrası size göndereceğimiz e-postalardan görebilir ve kargonuzun gönderi durumunu ilgili kargo firmasının web sitesinden takip edebilirsiniz.

Daha detaylı bilgi alabilmek adına [email protected] e-posta adresimiz üzerinden bizle iletişime geçebilirsiniz.

Idol Agro olarak Türkiye sınırları içerisinde teslimat yapabilmekteyiz.

Sitemizde yer alan ürünler aşağıda belirtilen genel sıralama kriterlerine göre sıralanmaktadır:

  • Uygun fiyat avantajı,
    • Sezona ve kampanyaya uygunluk,
    • İlgili ürünün tüketiciler tarafından tercih edilme sıklığı,
    • İlgili kategorilerde kampanya veya özel günler için satışa sunulan ürünler,

Şirketimiz, e-fatura uygulamasına dahildir. Siparişinizin oluşturulduğu tarihi takip eden 7 gün içerisinde düzenlenen faturanın basılabilir görüntüsü ile imzalı UBL-TR belgesi, sipariş oluştururken verdiğiniz e-posta adresinize gönderilir. (Vergi Usul Kanunun 397. Maddesi gereğince e-posta ile gönderilen bu faturaların mali değeri ve geçerliliği bulunmakta olup ayrıca kağıt fatura gönderilmesine gerek bulunmamaktadır.) Fatura gönderimi gerçekleşmediyse [email protected] e-posta adresimizi kullanarak fatura talebinizi iletebilirsiniz.

Kişisel bilgilerinizin güvenliği bizim için çok önemlidir. Bu sebeple sipariş vermeye başladığınız andan, ödeme sürecinin sonuna kadar gerçekleşen tüm işlemleriniz 3. Kişilerin erişimine karşı SSL sertifikası ile korunmaktadır. Ödeme esnasında kredi kartı bilgileriniz hiçbir şekilde 3. Kişiler tarafından görülememektedir, idol.com.tr tarafından kayıt edilmemektedir.

Havale ya da eft ile de ödemenizi yapabilirsiniz. Aşağıda bilgileri bulunan 2 banka hesabından herhangi birine siparişinize ilişkin ödemenizi sipariş numarasını açıklama alanına yazarak gönderebilirsiniz. Ödemeniz onaylandıktan sonra siparişiniz hazırlanmaya başlayacaktır.

Garanti Bankası
HESAP NO: 6295797
IBAN NO: TR11 0006 2000 7230 0006 2957 97
ALICI: İDOL AGRO GIDA LİMİTED ŞİRKETİ

Vakıfbank
HESAP NO: 00158048016202211
IBAN NO: TR78 0001 5001 5804 8016 2022 11
ALICI: İDOL AGRO GIDA LİMİTED ŞİRKETİ

Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır. Dilerseniz ödemenizi havale veya EFT ile  gerçekleştirebilirsiniz.

Dilerseniz üye olmadan da idol.com.tr üzerinden sipariş verebilirsiniz.

Üye Girişi sayfasındaki “Şifreni mi Unuttun” linkini tıklayıp kayıtlı e-posta adresini forma yazdığınızda şifrenizi sıfırlama bağlantınız e-posta adresinize gönderilecektir.

Hesabım sayfasındaki “Parola Değiştirme” bölümünden şifrenizi değiştirebilirsiniz.

Websitemizde ana sayfada bulunan GİRİŞ/KAYIT ekranından Üye Ol bölümünü doldurarak üyelik işleminizi tamamlayabilirsiniz.

Yapmış olduğunuz alışverişlerde onaylamış olduğunuz Ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesi’ne “Hesabım” menüsü altındaki Siparişlerim sayfasından kolaylıkla ulaşabilirsiniz. Siparişiniz alındığında size yollamış olduğumuz e-posta içerisinden de bu bilgilere ulaşabilirsiniz.

Size Nasıl Ulaşabilirim?

Bize [email protected] mail adresimiz üzerinden ulaşabilirsiniz. 

Ayrıca,

Merkez Ofisimiz:

Mecidiyekoy Mahallesi Mecidiye Kuyu Sokak No:36/2 Şişli/ İSTANBUL

Operasyon Merkezimiz:

Huseyin Okan Merzeci Mahallesi 97014 Sokak No:27/81 Toroslar/MERSİN

 

BİZİMLE İLETİŞİME GEÇ

Sormak istediğiniz her şey için aşağıdaki iletişim formu üzerinden iletişime geçebilirsiniz.